9 Oktober 2015

Hej,
 
Om man googlar " Vad är ett Brustet hjärta" får man upp allt utom svaret, du får tips och tricks på hur man kommer över det, att det blir lättare med tiden och att man glömmer bort. I många fall är det sant vi kommer att glömma, eller kanske mer förtränga vad som hände. Vem man tillbringade mycket av sin vardag med och hur vackert det faktiskt kunde vara, alla fina ögonblick som gjorde att det var värt det. Alla bråk och alla tårar var värda för man fick fem minuter av lycka i månaden, är det så det ska vara?
 
Svar: NEJ.
 
Högakrav är någoting jag alltid kommer att ha, människan jag vill inleda ett förhållande med ska jag vara lycklig med. Det är det enda kravet jag någonsin har haft och kommer att ha, det spelar sällan någon roll om du har pengar eller om du ser bra ut. Ni vet det där tråkiga ordspråket som är så fruktansvärt bra, "Don't judge a book by its cover" är sant åt båda hållen, du kan va en Johnny depp i utseendet men ha en personlighet liknande en gurka, då ligger man där och har sex med en gurka. Vem vill ha sex med en gurka i resten av sitt liv, vem vill bo med en gurka som bara står där som den gurkan hen är. Men man kan också se ut som en apelsin men ha en persolighet som Angelina Jolie, den personen kämpar du för. kämpa för en människa som inte känns som en gurka. En männsika som du kan ha en konversation med och skratta med. Någon som gör dig lycklig.
 
 
 
 
 
Nu blev det lite rörigt här men sån är väll ändå jag, förlåt gurka om du kände dig kränkt... Syns på grillen imorgon bros. ^^.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0